بلد نیستم
ماهک بانو
تو یعنی چتری از احساس برای قلب بارانی
درباره وبلاگ


زیبایی من از اینست که به سبک خودم ظاهر میشوم.. به شیوه خودم زندگی میکنم.. و به روش خودم میاندیشم..

پيوندها
مقالات پزشکی
بهانه های دلتنگی
عشق و ازدواج
عشق منی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهک بانو و آدرس mahak-banoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 3559
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد خداحافظی دریافت کد پیغام خوش آمدگویی
نويسندگان
mahak

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 11:19 :: نويسنده : mahak

من خیلی چیزها را از یاد برده ام!!!!!!!!!!

من" دوست داشتنت" را از یاد برده ام!!!

من گریه کردن "را از یاد برده ام!!!!!

از یاد برده ام برای" خوشبختی ات دعا کنم!!!!!!!!

از یاد برده ام هر شب نیت کنم و فال حافظ" بگیرم!!!!

وقتی با من سردی ، از یاد برده ام که بِرَنجَم ..!!!!!!!!!!!!

من حتی از یاد برده ام

که وقتی با من حرف نمی زنی ، قلبم بشکند ..!!!!!!!!!!

من مثل بقیه بودن را هم بلد نیستم ..!!!!!!!!

من تقلید بلد نیستم !

بلد نیستم "وقتی تو را میبینم ، آشکارا نلرزم!!!!! !

بلد نیستم "ادای آدمهای محکم را در بیاورم !!!!!!

بلد نیستم بی تفاوت باشم ...

بلد نیستم بگویم " بی خیال " ...

بلد نیستم برایت نگویم

برایت ننویسم...

من بلد نیستم که چطور می شود فراموش کرد!

بلد نیستم عبور کنم ...

من بلد نیستم بروم مثل یک غریبه ...!!!!!

بلد نیستم سخت بدست بیاورم و اسان از دست بدهم!

من همیشه آسان بدست آوردم و سخت از دست دادم ....

چون من اصرار کردن را بلد نیستم !

من اجبار را بلد نیستم !

من تنفس مصنوعی به یک عشق ِ خفه شده" را بلد نیستم !!!

بلد نیستم کف کفشهایت چسب بریزم "تا نتوانی بروی !

من ...

من نمک گیر کردن را بلد نیستم ..

من خیلی چیزها را بلد نیستم ..

خیلی چیزها را ... !

فقط بلدم وقتی که از " تو " دلم می گیرد

ساکت و آرام روی تختم بنشینم ،

به دیوار تکیه بدهم ،

و خودم را لابلای ورق پاره های نوشته هایم گم کنم ،

تا شاید یادم بیاید و برود که چطور از من دوووور شدی ......

من خیلی چیزها را بلد نیستم ..

خیلی چیزها را ... !

اما هنوز خوب بلدم چطور "خودم "باشم

که شبیه" تو" نشوم....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: